Jaký reklamní textil darovat zaměstnancům


Jestliže si objednáte zateplení fasády u stavební společnosti, a firma začne stavět lešení, možná budou mít její zaměstnanci na sobě montérky s potiskem, aby bylo zřejmé, jaká firma tuto práci zajišťuje. Objednáte-li si v některém e-shopu jisté zboží i s dopravou na vaši adresu, přiveze vám jej přepravní služba s vozidly označenými potiskem, aby byl zřejmý její název, ostatně již z dálky můžete vyhlížet vozidlo právě díky potisku. Jak vidíte, potisk textilií nebo vozidel tu má svůj význam nejen propagační, ale i praktický.

bílé ručníky

S reklamním textilem se dnes můžete setkat na mnoha místech, a mohli bychom říci, že se nejedná pouze o trička, ale jde tu o celou řadu oděvních výrobků.

Mikiny – velmi oblíbenou textilií jsou mikiny, můžete je oblékat pro různé příležitosti – pro sport, rekreaci a další způsob trávení volného času a někdy se hodí i do školy a do zaměstnání. Kvalitní mikina s vysokou gramáží může mít obyčejný kulatý výstřih u krku anebo může být opatřena kapucí a předními kapsami.

Čepice – kšiltovku si oblíbili děti i dospělí, je to spíše sportovní typ oblečení, ovšem vhodný pro mnoho příležitostí ve městě i na venkově, na dovolené a při pobytu v přírodě. Kšiltovky chrání před deštěm i ostrým Sluncem a potisku na přední straně nad kšiltem si všimne mnoho lidí kolem vás.

červené tričko

Osušky a ručníky – tyto výrobky lze rozdávat zaměstnancům jako dárek a jsou vhodné jako reklamní prezent na školení. Jejich výhodou je, že nemusíte znát velikost, ta je vždy univerzální a tím pádem nemůžete nikdy šlápnout vedle.

Deštníky – k reklamnímu textilu patří i deštníky, i když je to textilie pouze ochranná proti dešti, kterou neoblékáte na své tělo. Deštník je také vhodný předmět pro různá školení a podobné firemní akce. Zde se dobře uplatní křiklavé pastelové barvy, například žlutá nebo červená.

Jaký reklamní textil darovat zaměstnancům


Jestliže si objednáte zateplení fasády u stavební společnosti, a firma začne stavět lešení, možná budou mít její zaměstnanci na sobě montérky s potiskem, aby bylo zřejmé, jaká firma tuto práci zajišťuje. Objednáte-li si v některém e-shopu jisté zboží i s dopravou na vaši adresu, přiveze vám jej přepravní služba s vozidly označenými potiskem, aby byl zřejmý její název, ostatně již z dálky můžete vyhlížet vozidlo právě díky potisku. Jak vidíte, potisk textilií nebo vozidel tu má svůj význam nejen propagační, ale i praktický.

bílé ručníky

S reklamním textilem se dnes můžete setkat na mnoha místech, a mohli bychom říci, že se nejedná pouze o trička, ale jde tu o celou řadu oděvních výrobků.

Mikiny – velmi oblíbenou textilií jsou mikiny, můžete je oblékat pro různé příležitosti – pro sport, rekreaci a další způsob trávení volného času a někdy se hodí i do školy a do zaměstnání. Kvalitní mikina s vysokou gramáží může mít obyčejný kulatý výstřih u krku anebo může být opatřena kapucí a předními kapsami.

Čepice – kšiltovku si oblíbili děti i dospělí, je to spíše sportovní typ oblečení, ovšem vhodný pro mnoho příležitostí ve městě i na venkově, na dovolené a při pobytu v přírodě. Kšiltovky chrání před deštěm i ostrým Sluncem a potisku na přední straně nad kšiltem si všimne mnoho lidí kolem vás.

červené tričko

Osušky a ručníky – tyto výrobky lze rozdávat zaměstnancům jako dárek a jsou vhodné jako reklamní prezent na školení. Jejich výhodou je, že nemusíte znát velikost, ta je vždy univerzální a tím pádem nemůžete nikdy šlápnout vedle.

Deštníky – k reklamnímu textilu patří i deštníky, i když je to textilie pouze ochranná proti dešti, kterou neoblékáte na své tělo. Deštník je také vhodný předmět pro různá školení a podobné firemní akce. Zde se dobře uplatní křiklavé pastelové barvy, například žlutá nebo červená.